Firma Eckert od przeszło 30 lat działa aktywnie na rynku maszyn CNC starannie zbierając doświadczenie, które owocuje szeroko rozwiniętą gałęzią serwisu. Wykwalifikowana kadra techników świadczy usługi napraw i konserwacji w oparciu o długoletnią praktykę, a także gruntowną wiedzę uaktualnianą podczas szkoleń, które realizowane są między innymi przez naszych partnerów i dostawców. Najwyższa jakość usług, części zamienne od autoryzowanego producenta oraz krótki czas realizacji zlecenia to fundamenty, na których opierają się usługi oferowane przez nasz serwis.
Odpowiadając na potrzeby naszych klientów, oferujemy dwie formy usług serwisowych:
W zakres świadczonych przez nas usług wchodzi naprawa i konserwacja przecinarek Eckert oraz urządzeń peryferyjnych, które są elementami zestawu maszyn. Realizujemy modernizacje i przebudowy urządzeń CNC do cięcia oraz jesteśmy autoryzowanym przedstawicielem i serwisem urządzeń renomowanych firm:
Wszystkie urządzenia, które trafiają do serwisu są objęte gwarancją oraz mają zapewnione wsparcie techników serwisu Eckert w zakresie informacji potrzebnych do demontażu i montażu urządzenia lub podzespołu.
Serwis oraz wsparcie techniczne, które oferujemy spełnia najwyższe standardy jakościowe. Wysoko wykwalifikowana oraz doświadczona kadra jest gotowa w każdej chwili, aby dotrzeć do klienta i zmierzyć się z ewentualną usterką. Dysponujemy nowoczesnymi narzędziami, a nasi pracownicy nieustannie podnoszą swoje kompetencje, tak aby być na bieżąco ze wszystkimi innowacyjnymi zmianami oferowanymi przez intensywny rozwój technologii w sektorze przemysłowym.
W przypadku zgłoszenia problemu nasi eksperci niezwłocznie podejmują wszystkie niezbędne kroki, aby jak najszybciej zaoferować klientowi rozwiązanie.
Zadowolenie klientów jest dla nas najważniejszym priorytetem!
Niezależnie od lokalizacji naszego klienta, grono wykwalifikowanych ekspertów jest mu w stanie udzielić niezwłocznej pomocy. Zdalne wsparcie techniczne oferowane przez nasza firmę przybiera kilka form. Pierwszym krokiem jest kontakt telefoniczny. Gdy to nie wystarcza, wykorzystywana jest możliwość uzyskania dostępu do systemu klienta poprzez wykorzystanie aplikacji Teamviewer®.
Dzięki tej formie kontaktu, ewentualny problem może być niezwłocznie zdiagnozowany, a użytkownik poinstruowany krok po kroku jak należy usunąć usterkę. Niweluje to koszty związane z przeprowadzeniem usług serwisowych na miejscu.
ul. Pawicka 4c
59-220 Legnica
dolnośląskie, Polska
mail: eckert (at) eckert (dot) com (dot) pl
tel: +48 76 852 20 17
tel: +48 66 077 11 05
tel: 76 819 70 78
email: serwis (at) eckert (dot) com (dot) pl